Naš tim za tehničku podršku je uvek tu da odmah reaguje i pronađe
rešenje za vaš problem – efikasno i bez odlaganja.
Za sva pitanja i podršku pri instalaciji ili korišćenju naših usluga, možete nas kontaktirati putem telefona.
Ako je problem potrebno rešiti direktno na vašem računaru, naš tim će se povezati putem aplikacije za daljinsko povezivanje koju možete preuzeti klikom na dugme ispod.
Preuzmi aplikacijuAko naša tehnička podrška proceni da je najbolji i najefikasniji način rešavanja problema putem daljinskog pristupa, uspostavićemo siguran, privremeni pristup vašem računaru putem aplikacije za daljinsko povezivanje.
Za preuzimanje aplikacije pratite sledeće korake:
Predlažemo da sve zahteve koje imate, vezane za nadogradnju naših
rešenja koje koristite, šaljete putem mejla kako bi se oni
blagovremeno razmotrili od strane našeg razvojnog tima i vi bili
obavešteni o načinu njihove implementacije. Ukoliko je moguće,
rešenje ćemo vam dostaviti na isti način - putem mejla. Ako
problem zahteva daljinsko povezivanje sa vašim računarom, zajedno
ćemo zakazati termin koji vam odgovara.
U situacijama
kada je neophodna intervencija na licu mesta organizovaćemo
izlazak na teren u najkraćem roku.